Törzsvásárlói rendszer | PontTer.Hu
Egyszerű, működő professzionális hűségprogram mikro-, kis- és középvállalkozásoknak
www.pontter.hu
Hűséges ügyfelek néhány jó pontért
 Kezdőlap
 Szolgáltatásaink
 Csomagok / árak
 GYIK
 Ügyfélszolgálat (tipp!)
 Regisztráció
 Bejelentkezés
 Blog

Indulás! Jusson egyről a háromra!



Sok hűséges, visszatérő ügyfél - erről álmodik minden induló vállalkozás. A hűségprogram esélyt ad arra, hogy vállalkozása már belátható időn belül sok hűséges vevővel rendelkezzen, és így nemcsak egyről a kettőre, hanem egyről a háromra juthasson, sikeres vállalkozás legyen.


Hűségprogram = sikeres vállalkozás

Egy jól bevált módszer a sikerhez



Hogyan biztosíthat nagyobb forgalmat a cége, vállalkozása számára?

Egy hűségprogram, törzsvásárlói rendszer biztosítja, hogy a nagy nehezen megszerzett vevők később újra és újra visszatérjenek. Ez nagyobb, kiegyensúlyozottabb forgalmat, több bevételt jelent, ami a sikeres vállalkozás feltétele. Legyen minél előbb sok hűséges, visszatérő vásárlója.


Miért főnyeremény a hűséges ügyfél?

1) Mert az ügyfél megszerzésének költsége csak a kapcsolat elején merül fel. Minél hosszabb a kapcsolat, annál alacsonyabb a megtartás költsége.

2) Mert a hűséges ügyfelek egyre kevésbé akarnak váltani, és árérzékenységük is egyre kisebb, amely stabil bevételi forrást eredményez.

3) Mert a hűséges ügyfelek ajánlják a szolgáltatást ismerőseik körében, ezért szerepük nagyon fontos az ajánlásokban, a referencia marketingben.

4) Mert a hűséges ügyfelek egyre nagyobb valószínűséggel vásárolnak kiegészítő termékeket is.

5) Mert a hűséges ügyfelek egyre elégedettebbek a cégünkkel, és egyre kevésbé hajlandók átpártolni a versenytársakhoz.

6) Mert a hűséges ügyfelek egyre kevesebb költséget jelentenek az értékesítéskor, mivel jól ismerik a szolgáltatást, egyre kevésbé van szükségük felvilágosításra.


Hogyan lehet a legjobb ügyfeleket megtartani?

Ez olyan, mint a párkapcsolataink: törődés, odafigyelés, ajándékok, rendszeres kapcsolattartás. Ha azt nyújtjuk, a mire szükségük van, ha rendszeresen olyan dolgokat mondunk nekik, ami érdekli őket, akkor újra és újra visszatérnek.


Milyen eszközök vannak az ügyfelek megtartására?

A hűségprogram egy jól bevált forgalom növelő módszer, ami a visszatérő vásárlókat jutalmazza. Ehhez kapcsolódik az ügyfélkapcsolati modul, amellyel rendszeresen küldhetünk személyes hangvételűek, és a vevők érdeklődésének megfelelő tartalommal rendelkező üzeneteket.


Miért kell kapcsolatot tartani egy már megszerzett ügyféllel?

Mert egyik ügyfelet sem szereztük meg örökre, bármikor elpártolhat, elfelejthet bennünket. Ezenkívül kell, hogy tudjuk értesíteni őket, ha akciózunk, új szolgáltatással bővül a kínálatunk, vagy más fontos információt szeretnénk eljuttatni hozzájuk.


Mennyi többlet bevételt hozhat a hűségprogram az Ön vállalkozásának?

Ez attól függ, hogy mekkora bevétele származik egy hűséges ügyféltől. Számolja ki a jobb oldalon található Bevételkalkulátorral, hogy az Ön üzletében mekkora többlet bevételt jelent a hűségprogram bevezetése.


Mik a PontTér Hűségprogram előnyei?

Online rendszer, egyszerűen és gyorsan bevezethető, rugalmasan alkalmazható a vállalkozás igényeihez és anyagi lehetőségeihez. A hét minden napján 24 órában bárhonnan használható.

Kedvezménykártya és pontgyűjtő kártyával egyaránt bevezethető.


Fő funkciók

- ügyféladatok nyilvántartása
- pontegyenleg nyilvántartása
- ügyfélértesítők, körlevelek, hírlevél
- statisztikák
- kedvezmény utalványok, kuponok létrehozása


Mennyibe kerül a hűségprogram bevezetése?

Ha szeretne több visszatérő vevőt, ezáltal több bevételt, nagyobb forgalmat és nagyobb biztonságot a vállalkozásában, de nem szeretne sokat költeni új reklámeszközökre, akkor a legjobb helyen jár. Online Törzsvásárló Rendszerünket egyszerűen és alacsony költségen bevezetheti. Sőt!


INDULÓ csomagunkat most ingyen megkaphatja!



Kérje ajánlatunkat az alábbi adatlap kitöltésével:


Adatlap

Név:
Cégnév: - opcionális
E-mail cím:
Téma:
Röviden írja le elképzeléseit vagy kérdését:


Bevételkalkulátor

Töltse ki az alábbi adatlapot, és döntse el, hogy megéri-e törzsvásárlói rendszert bevezetnie.

Mennyit ér egy vásárló? Átlagosan mennyit költ egy vevő egy vásárlás alkalmával?

Ft

Mennyit ér egy törzsvásárló éves szinten?
Átlagosan egy évben várhatóan hányszor vásárol Önnél egy törzsvásárló?

vásárlás

Hány ügyfele válhat törzsvásárlóvá?
Körülbelül hány olyan ügyfele lehet, akiket hatékony marketinggel törzsvásárlóvá tehet az alábbi ügyfelek közül?
  • csak egyszer vásároltak Önnél
  • nagyon ritkán vásárolnak Önnél
  • valaha rendszeresen vásároltak Önnél, de már máshol vásárolnak
ügyfél


Kérésére igyekszünk a következő munkanap végéig válaszolni. Legyen az Öné is sikeres vállalkozás.