Hogyan szolgáltatunk?
PontTer.hu Szolgáltatási Standard
Arra törekszünk, hogy azt nyújtsuk, amire ügyfeleinknek valóban szükségük van. Az a célunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek mind szolgáltatásainkkal, mind a velünk történő kommunikációval, ügyfélszolgálatunk szinvonalával.
A következőket vállaljuk: - minden email-re, üzenetre a következő munkanap végéig válaszolunk
- ha valami miatt mégsem tudunk válaszolni ez alatt az idő alatt (pl. szabadság miatt), akkor ezt jelezzük ügyfeleinknek, és ebben az esetben lekésőbb 10 munkanapon belül válaszolunk
- minden panaszt, hibabejelentést örömmel fogadunk, és igyekszünk rövid időn belül orvosolni
- bármilyen kérésre szívesen válaszolunk, és a legjobb tudásunknak megfelelően próbáljuk megoldani akkor is, ha cégünk nem rendelkezik azzal a szolgáltatással, amelyre szüksége van. Ebben az esetben továbbítjuk a kérést egy megfelelő partner cégünknek.
Kérjük, használja a kapcsolat oldalunkat, ha szeretné elmondani a véleményét, javaslatait szolgáltatásunkkal kapcsolatban, illetve ha új szolgáltatásokat szeretne.
Új látogatóinknak ajánlott útvonal >>>
|
|
|
|
Cikkek, tanácsok
további cikkek...
|